sleepy

2016-07-12 16:09:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
 
denna morgon stog väckarklockan på 05:40, var så sjukt trött imorse så det finns inte. men jag klev upp och åkte och öppnade på jobbet och sen väntade jag in mina kära barn. efter jobbet så åkte jag runt lite tills jag hämtade upp sofie och åkte ner på stan med henne för att träffa hennes mor och alexia för en liten lunch. blev en sweet chili macka på wedemarks, något jag verkligen skulle kunna leva på helt otroligt vad gott det är. 
 
Sen strosade vi runt på stan en liten sväng, jag gick och köpte den där jävla duschlisten! så nu ska den på plats när robin kommer hem med något lim/silikon av något slag. 
 
jag var helt sopslut sen när jag kom hem och tänkte att jag skulle powernapa en snabbis, så ställde larm och la mig ner i soffan. efter en liten stund så plingade det på dörren och då trodde jag att det var carina och alexia som ville hälsa på innan dom for men då var det vaktmästarn som kom. jag och robin har haft stora problem inne på toaletten i våran lägenhet att det luktar riktigt jävla snuskigt alltså, både från toaletten och duschavloppet. 
när vi flyttade in hit så var lägenheten inte städad typ (???) så jag städade toaletten då i två timmar, TVÅ TIMMAR. sen för någon månad sen så kom det hit en annan vaktmästare, rätt bitter gubbe som fixade duschavloppet och berättar sen att toaletten sitter inte fastskruvad ordentligt mot väggen? så han fixade det då sa han. 
Dock sa vaktmästarn som kom idag att den va inte alls fastskruvad och det sipprade ut vatten under toaletten (??) alltså!! så han va underbar och fixade det så nu hoppas jag på en luktfri toalett som inte luktar skit när den inte ska haha. 
 
nu ska jag börja sortera upp tvätten då jag har tvättid idag och sen städa lägenheten lite. ska försöka komma på någon middag också och fixa den tills robin slutar då han jobbar mördarvecka den här veckan. 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback