sena kvällar

2016-07-19 00:38:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
nu ikväll så hämtade sofia upp mig och vi åkte ut på pokémon jakt ett tag. vi mötte även upp rickard och hans tjej och jonas som också letade pokémons. slutade med att batteriet höll på ta slut och jag och sofia åkte hem till henne så hon kunde ladda. fick se hennes nya lägenhet och fyfan säger jag, den var helt fantastisk! så otroligt fin och bra planlösning! känner verkligen att jag måste hitta något nytt. 
 
vi satt hos sofia ett tag och hon berättade om sina katter (crazy cat lady) sen for vi vidare och lyssnade på musik och mötte upp dom andra igen. avrundade kvällen rätt nyligen och bestämde dejt för imorgon, har även dejt med sofie också så nu är semestern räddad en dag iallafall! men nu måste jag göra något kvällsfika och sen göra mig redo för sängen.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback