SEMESTER

2016-07-15 20:12:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
 
då var den sista jobbdagen avklarad och nu har jag äntligen semester!! avsultade jobbdagen med att krama om mina kära små och stora vänner och åkte hem till mina föräldrar för att tvätta min jacka (eftersom det inte fanns någon tvättid här) som råkade vara med om en olycka. va där ett tag, pratade osv sen åkte jag hem och träffade sofie. hon skulle på någon födelsedagsfest så jag sminkade henne, sjukt nervöst haha! var väldigt orolig att det inte skulle bli bra. 
 
sen for sofie efter ett tag och jag tog och började städa. jag har diskat, dammsugit, skurat, kastat blommorna som robin gav mig för ett tag sen för dom höll på dö. sparade dock rosorna och nån annan blomma och la dom på ljusfatet på bilden. tog även tillfället i akt och gjorde ett hjärta på sängen med blombladen som blev över. passade på att visa robin hur gullig jag kan vara ibland också.
 
robin kom hem från jobbet för ett tag sen och nu ska vi åka ut och äta någonstans, sen ska jag vidare mot isa om hon inte blir allt för trött sen tänkte jag träffa sofia en sväng. 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback