regn, åska & bebis

2016-07-13 23:01:41 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
 
nu är allt tvättat och klart och jag har hunnit med att laga middag ocskå. passade på att fixa iordning maten innan robin kom hem, när jag väl satt ute på min balkong så ser jag en blixt bara swisha förbi mina ögon. jag får panik och springer in och mullret jagade mig in i lägenheten typ. robin hinner precis komma in genom dörren då jag bara springer och hoppar upp mot honom. jag är så sjukt rädd för åska! älskar att se blixtar och sånt men fan, det där är lurigt alltså. 
 
efter jag och robin ätit middag så åkte jag till isa och bebben. alltså detta barn. vilket otroligt vackert barn. jag är alldeles frälst, chockad, lycklig av att äntligen få träffa denna otroliga skapelse efter nio månader! 
 
imorgon öppnar jag och efter jobbet ska jag vidare till sjukgymnasten. sen åka och hämta upp natalie så ska vi åka och hämta nellie på dagis! då ska jag umgås med dom en stund tills tess slutar jobbet sen ska jag åka till isa och gosa bebis och umgås med henne. ♥

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback