pokémon go har tagit över staden

2016-07-17 02:42:55 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
alltså detta är helt sjukt! laddade ner pokémon go idag och har helt fastnat för det. det sjukaste är nog att alla går runt med ansiktet ner i telefonen och är verkligen helt jävla besatta. jag ska egentligen inte säga något då jag känner att jag är lika besatt som alla andra men alltså haha, det är så konstigt att se folk verkligen helt nere i sina telefoner. man är ju ändå van att alla går runt och tittar i sina telefoner lite titt som tätt och tittar typ sociala medier osv men detta är bara helt sinnes.
 
har iallafall ätit lunch idag med robin då, efter det så åkte jag hem till mina föräldrar och umgicks en stund. dom ville ha skjuts till stan så åkte upp till isa medan jag väntade på dom. fick även hålla bebben idag! kändes jätte skumt att hålla i en sån liten bebis, är ju så rädd att hon ska gå sönder haha! åkte sen ner till päronen igen, satt i löshåret på mamma och körde sen in dom på deras kalas. 
 
när jag kommer tillbaka till kläppe och ska ta min bil så satt jag nog i pappas bil i en timma innan jag gick in. jag orkade verkligen inte resa mig, blev tvärt emo bara sådär och kände att livet var värdelöst. men tog mig i kragen och gick in och pratade med lucas och isabelle tills jag sen åkte hem. väntade på robin och umgicks med han en stund tills jag sen vid typ tio tiden åkte och mötte upp felicks och thaien. vi åkte runt och letade pokémons.
 
kom precis hem och ska lägga mig och sova bredvid prinsen min som sussar och snart ska upp och jobba. imorgon är det mer pokémon jakt på G med felicks och thaien. sen får vi se vad jag hittar på! 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback