men hallå igen

2016-07-08 09:48:51 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
 
alltså detta är det sjukaste någonsin, skrev sist någonting här i november men ändå så är ni inne här varje dag. ni är för gulliga!
 
det ligger till såhär att igår så jobbade jag och sen lunchade jag med isa på vezzo, på kvällen kom isa och sofie hit och vi spelade lite yatzi och plump och åt lite chokladpudding och bara hade det trevligt. då kom vi helt plötsligt in på att prata om bloggar. jag kände mest är det verkligen folk som håller på så mycket med sånt fortfarande? tydligen! så jag satt idag på sjukhuset och fick vänta innan de öppnade då jag skulle beställa lite diabetessaker då det började klia i fingrarna, jag måste blogga. satt och läste lite bloggar (även min egna hehe) och kände verkligen att det var dags igen!
 
sen sist, det har hunnit blivit ett nytt år, jag har umgåtts med vänner, jobbat, krockat med ett rådjur, jobbat ännu mer, flyttat hemifrån (!!!), varit på ikea x-antal gånger, planerat baby shower, varit på circus, varit hos frisören (första gången på kanske 13 år) och det absolut viktigaste jag har köpt en ny bil! 
 
så ja, en hel del har hunnit hänt av det här året som har gått. 
idag åker jag, robin, isa och macke på minisemester till sundsvall där vi ska bo på söndra berget och ha en trevlig helg bara. det ända jag kan tycka är lite läskigt just nu är att isas barn är beräknat om en vecka och jag har gissat på att bebisen ska komma idag så just nu håller jag tummarna för att hon håller lilljäntan inne! 
 
nu ska jag äta frukost sen ska jag packa sen åker vi! 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback