måndag

2016-07-11 19:16:05 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
 
okej det blev snabbt ändrade planer i helgen, vi somnade på hotellrummet sen vaknar jag 03:20 av att isa ringer till mig och berättar att hon fått värkar!!! Så vi packade ihop allt och snabbade oss till stan igen. När vi väl kom hem låg jag på standby hela tiden ifall isa och macke behövde något. slutade med att jag somnade och vaknade halv tre typ. 
klev upp och åkte sen till isa för att umgås med henne då hon fick åka hem igen, vi snabbade oss på att ta bilder på hennes mage, tittade på lite serier sen åkte  jag till stan och träffade martin. va så sjukt längesen vi sågs så det var jätte härligt att träffa honom igen! 
 
Sen for jag vidare till krokom för att köra mina föräldrar till järpen, hann inte mer än att komma tillbaka till stan så var jag tvungen att åka tillbaka för att hämta dom igen. slutade med att jag kom hem vid fyra och började dagen efter med att sova till klockan två så den dagen blev förstörd den med. låg i sängen till kanske fem sen åkte jag och robin och åt med mina föräldrar. tillslut hamnade vi hemma hos dom och robin fixade lite med sin bil och jag fick lite tid med mamsen.
 
idag har jag bara jobbat, hann först med att åka till tandläkarn och lämna in ett papper sen vidare till sjukgymnasten och bokade en tid för min handled där. va så skönt att börja 12 idag, imorgon öppnar jag och sen slutar jag tidigt så ska ner på stan och köpa en duschlist så vattnet inte far ut över hela golvet när man duschar.
 
nu väntar jag bara på att robin ska komma hem igen och på att sofie och alex ska komma förbi. 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback