måndag

2016-07-18 19:48:31 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


alltså fyfan vad tråkigt det är att ha semester!  har inte haft nånting att göra idag eller först så körde jag robin runt så han kunde fixa allt han skulle göra idag sen lämnade jag han på jobbet och åkte till sjukgymnasten. gick runt och letade pokémons typ, åkte iväg och letade lite mer, åkte på mio och jysk, hem till sofie men hon va inte hemma, sen åkte jag hem. alltså denna dag har varit så sjukt tråkig. sofie kom för ett tag sen så nånting skoj har iallafall hänt. vi åkte och hämtade robin på jobbet och sen nu sitter vi bara i soffan och degar. imorgon ska jag till min sjuksköterska sen har jag inget inplanerat. 
 
mitt liv blev genast super tråkigt nu när semestern kom. 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback