frullemys

2016-07-16 11:15:30 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
god morgon! den här veckan har jag öppnat tre dagar så idag tänkte jag att det skulle bli härligt med sovmorgon, inga larm eller någonting men istället så vaknade jag klockan åtta. blev lite less när jag såg var klockan va samtidigt som det var skönt att faktsikt inte sova bort hela morgonen. så nu på morgonen har jag gjort mig lite frukost och tittat på switched at birth. ska snart börja göra mig iordning för ska åka iväg och äta lunch med robin och hans kollegor (vilket extremt vuxet ord)
 
senare idag har jag inga riktiga planer än, har tänkt att åka och umgås med isa efter jag lunchat med robin iallafall. kanske köpa med mig något gott som vi kan mumsa på. annars ska jag bara njuta av den regninga dagen, jag trodde det skulle vara fin väder för jag hade kollat smhis app men hade glömt att bytt tillbaka till östersund från sundsvall så jag blev rätt lurad kan man säga. men det bästa med regniga dagar är nog att tända ljus och dricka te, riktig myskänsla. 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback