2016-07-14 16:57:32 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
 
 
vilken härlig dag, började med att öppna på jobbet. lekte lite med barnen, åt frukost osv sen slutade jag rätt tidigt. åkte direkt och hämtade natalie för att vi skulle åka och hämta en bilbarnstol av tess i brunfllo. mötte upp tess, umgicks med henne tills hennes rast var slut och sen åkte jag och natalie tillbaka till stan. 
 
vi drog en sväng på shoppis, har hört att det ska finnas jätte bra skåp där men blev endast förvirrad så vi blev inte där nå länge. sen åkte vi vidare till frösön så jag fick träffa sjukgymnasten, har börjat med laserbehandling för handleden nu och vissa punkter där han tryckte och höll på så var det sjukt nära att jag typ svimma. gjorde så ont så jag blev alldeles snurrig i huvudet. sen drog jag och natalie vidare till lugnvik och träffade kim, han tvättade min bil så än så länge är den ren och fin! 
 
Efter det så var det dags att åka och hämta nellson, kom in på dagis och där satt hon och mumsade vattenmelon. så vi åkte och köpte glass och sen åkte vi till lekparken här vid mig och gick senare ner till mimer och lekte. vi hann inte göra så mycket innan jag började dö av hunger så vi gick tillbaka till mig och åt och tittade på bamse. sen kom tess och dom åkte hem.
 
nu sitter jag i soffan och funderar på att åka på robins jobb och säga hej, sen ska jag till isa och mysa bebis och äta kvällsgott med ison! ♥
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback