alltså denna dag.

2016-07-17 22:52:11 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
 
 
hade larm vid klockan tio imorse då jag la mig så fruktansvärt sent inatt, vaknade och hade fått sms av robin att jag skulle ringa då han hade en pissdag. så jag ringde men han svarade inte så jag tänkte att han ringer väl mig när han är redo, går in och kollar på facebook och ser att robin har skrivit att han haft inbrott i sin bil. jag, skogstokig skriker rakt ut och robin ringer upp mig. pratar med han och marie och sen bara marie och bara gasta ut, va så fruktansvärt förbannad. 
 
så jag gjorde mig iordning jätte fort och åkte till mamma och pappa för att hämta robins pass för att hans plånbok vart också stulen. pratade lite med dom och sen åkte jag och köpte cigg till robin och sen vidare till hans jobb. gick runt där i hjälm och varseltröja och var med och vandrade runt och tittade lite på hur dom jobbade. var faktiskt rätt faschinerande att vara där då jag aldrig sett hur robin och dom jobbar, var riktigt coolt att få se hur dom faktiskt sliter.
 
lämnade sen den destiantionen och åkte och hämtade kajsa och tog med henne ner på stan. drog och köpte lim till duschlisten och ny laddkabel till robin. sen gick vi runt lite på mittpunkten och sen vidare till kicks. där köpte jag ansiktsprodukter på bilden då jag kände att jag måste ta hand om mitt ansikte lite mer än vad jag faktiskt gör. sen for vi och handlade och jag lämnade sen av kajsa hos sig och åkte vidare och hämtade natalie.
 
vi åkte hem till mig så jag äntligen kunde äta frukost & sen vidare till henne för att sätta upp några hyllor.
tackade för mig, mötte upp robin och for på affären, gjorde mig nyss en sallad som ser mycket godare ut på bilden än vad den var. avokadon och såsen till smakade riktigt skumt. 
 
imorgon blir det en tur till sjukgymnasten och följa med robin på ärenden.
nu är min bror här så jag ska passa på att umgås med honom en sväng. 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback