yesterday

2016-08-03 13:33:19 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


igår va nog den värsta dagen jag varit med om på länge. vaknade rätt tidigt men kände att det var så sjukt mysigt att bara ligga i sängen och kramas med min prins. så somnade om och vaknade vid halv två. kliver upp och inser att jag fått min mens, så ja. hoppade in i duschen och la mig sen i sängen igen och då kommer den. mensvärken från helvetet. jag bara ligger och gråter av smärtan och får panik för att inget hjälper, tar smärtstillande och inget tar. tog lite starkare tabletter för att oftast har jag mensvärk från helvetet men igår så hjälpte det inte, blev endast snurrig + att min värmedyna var kvar hos isa sen jag lånade ut den då hon hade värkar, tur att mamma kunde åka och hämta den. så jag var sängliggandes ända tills jag var tvungen att åka och köpa ipren. 
 
dock hade jag världens bästa pojkvän igår, ligger och stryker mig på ryggen, håller om mig, hämtar varma handukar, hämtade smärtstillande, vatten & gjorde frukost då jag äntligen kunde äta efter ett tag. 
 
tacomackor och sallad, what a guy
 
idag så ska jag först försöka väcka robin sen ska vi åka och hämta saker till hans bil sen ska jag träffa ellinor och umgås med henne. 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback