veckan som gått

2016-08-09 11:36:41 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
 
förra veckan bara sprang iväg, umgicks med ellinor och elly, spelat kloter med robin, haft mysfrukost/lunch med robin och hans mamma med familj, varit i hammarn och spela kloter med robin isa macke och robins pappas familj, varit på pokémon jakt till klockan halv fyra på natten, fått en pikatchu i ett ägg, fångat en pikatchu (viktiga detaljer att dela med sig av), tvättat och spelat lite kort och yatzy (vunnit över isa på yatzy också en väldigt viktig detalj)
 
igår var jag hemma hos mina föräldrar och umgicks med dom, sen åkte jag och robin och handlade. älskar att handla speciellt på maxi! fick besök av natalie, tess och nellie en snabbis sen åt jag och robin middag sen drog jag till isa och spelade kort och yatzy med henne och sandström! åkte hem rätt tidigt, åt mys kvällsfika med robin sen la jag mig och försökte sova. somnade vid halv fyra kanske men klev upp vid tio idag, måste försöka få någon rutin nu då detta är min sista semester vecka. 
 
idag ska jag iväg på stan och fika med isa, julie (man måste alltid räkna med henne), sofie och kanske sandström ska med. ska bli mysigt att bara få sitta ner och ta det lugnt med sina vänner. 
 
nu ska jag göra mig iordning så jag inte segar ut tiden som jag alltid lyckas göra och får stressa i sista sekund.
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback