vacay

2016-08-01 12:40:18 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
vilken underbar semester jag har haft hitills. har inte alls haft någon lust att blogga då vädret har varit on point! har hunnit badat i storsjön med sofia, första gången jag badar i där.  har hunnit varit på ellinor och saras födelsedagsfest som var sjukt kul! träffade vänner jag inte träffat på jätte länge, vi drog sen ner på stråket men klockan blev så mycket så vi gick inte in i något tält.
 
sen har jag hunnit varit i hammarn då robin skulle hjälpa till och lägga tak, jag har hunnit varit på saras sons två års kalas, lunchat med sofie, isa, saga, linnea och bebis, varit på stråket med mamma och pappa, åkte hem klockan nio för blev lite för kalasig, käkat på stråket med sofie, alex, robin och robin och sofies mamma med familj, varit på bio och sett mike and daves needs wedding dates, var på stråket igen, grillat med robin, isa, macke, sofie, anders och peter, varit i sundsvall och handlat lite saker.
 
nu har vi gått in i augusti och jag har två veckors semester kvar, dock verkar inte vädret ska vara med så bra så vi får se ifall jag och robin sticker iväg någonstans innan hans semester är slut. nu ska jag försöka få i mig lite frukost sen får vi se vad jag hittar på idag. 
 
DET VIKTIGASTE AV ALLT, JAG TRÄFFADE BAGGE!! 
(ja jag grät en skvätt)
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback