trött

2016-08-23 17:14:31 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
 
 
nu sitter jag i soffan och kom hem för en liten stund sen, har huvudvärk och är dödstrött. sov första natten själv i lägenheten inatt också, kunde inte sova för det kändes som jag satt och väntade på att han skulle komma hem. men kom i sängs vid halv två kanske då luktar robins kudde verkligen robin. då har han sprutat sin parfym på kudden så jag kunde sova lite bättre iallafall. han vet att jag ändå ibland brukar spruta på tröjan eller något så jag känner hans doft när han är borta (väldigt konstigt jag vet). 
 
höll på försova mig imorse men kom i tid och dagen har varit sååå lång, nu väntar jag bara tills isa och saga kommer och vi ska käka middag. sen ska jag kolla på idol också och sova i tid idag

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback