torsdag

2016-08-18 07:29:01 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
Äntligen torsdag! veckan har bara sprungit iväg och jag hinner knappt med. igår fick vi vårat vardagsrumsbord (!!) som jag har väntat på det så tog emot det sen skyndade jag mig på jobbet, åt lite frukost där sen gick vi och plockade blåbär! alla var så duktiga så vi fick ihop en massa bär och ska idag äta blåbärspaj till efterätt. Igår åt jag även middag med sofie och isa, vi gjorde hamburgare och spelade yatzy. det har väl nästan en del av sin vardag, möts upp, äter mat och spelar yatzy eller plump. 
 
satt ihop bordet igår och jag blev så jävla besviken! skador här och där, svarta och gula fläckar, ojämnt och trögt. hade det varit ett bord från typ ikea eller mio för 1000kr så hade jag inte brutt mig lika nycket men när man pubgat ut 3300 för ett jävla vardagsrumsbord så känns det som att det ska vara bättre kvalité iallafall. så har mailat dom och skällde lite. annard var det jätte fint bord! 
 
har öppning idag så sitter och inväntar mina första vänner som kommer sen slutar jag tidigt och då ska jag på ett möte sen möta upp soffegal och åka och köpa ramar till mina bilder jag beställt, sen kanske något litet spel eller en massa mys med min fina.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback