roses to my love

2016-08-01 20:53:36 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
 
Sofia hämtade upp mig vid tre tiden isch och vi åkte iväg en tur, va på lillänge och letade stövlar då jag googlade efter ett par jag verklligen vill ha (tretorns wings neo) men de fanns typ ingenstans så tänkte att jag skulle bara köpa ett par skitstövlar medans då det ständigt kommer regna framöver typ. sen gick jag och plockade en bukett blommor åt min fina kille, köpte chips och en dricka som han tycker om och åkte hem och lämnade det. 
 
sen hämtade robin upp mig och vi mötte upp sofie och köpte mat på thaivagnen och åkte sen hem till oss. robin blev jätte glad över att jag hade köpt det åt honom, tror dock jag var mer exalterad för att jag tyckte att jag var super gullig mot honom haha. 
 
sen har jag och sofie bara suttit i soffan och tittat på awkward och målat i våra målarböcker, sen drog hon iväg och jobbade sitt kvällspass och jag sitter här och fortfarande håller på medans robin sitter och spelar. ska snart ta och gå på affären och köpa lite bubbelvatten.
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback