onsdag

2016-08-10 10:25:36 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
 
gud så trött jag är idag, vaknade klockan nio utan väckarklocka (!!) och det känns så sjukt skönt att ändå vakna tidigt så dygnet bilr helt okej innan nästa vecka. 
igår var och fikade med isa, julie och sofie, åkte och hämtade sofie och på väg ner på stan så började det spöregna och hagla?? i augusti?? helt sjukt, vi letade efter en parkering och stackars isa stog ute i regnet med julie. vi vandrade sen till törners och satt och pratade och hade det jätte trevligt. tog även upp julie helt själv ur vagnen!!! är mycket stolt över mig själv!! efter vi fikade så var vi och kollade lite på stan bara sen åkte jag och sofie och köpte födelsedagspresenter till alla barnen i deras familj och även de flesta julklappar, känns otroligt skönt att ha det klart. 
 
sen på kvällen kom sofie, isa, julie och sandström hit och vi spelade kort och yatzy, skrattade tills magen krampade, en helt perfekt kväll. avrundade vid halv elva kanske sen slog jag in lite paket sen la jag mig i sängen med min fina. 
 
idag ska jag fortsätta slå in lite paket sen träffa sofia då hon har lunch sen hoppas på att mitt paket med schampoo och balsam kommer då de stog att det höll på sorteras på posten i stan. sen får vi se vad jag ska göra efter det, städa låter inte så lockande.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback