no more vacay

2016-08-15 08:33:42 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
igår var det tacosöndag hos isa med henne, sofie, saga, alex och evve. vi lagade mat tillsammans och spelade massa spel, riktigt mysigt var det. 
den här veckan har bara sprungit iväg och idag börjar jag jobba, har hunnit med att spela massa yatzy med isa och varit på kloter vm, dock gick vi inte vidare då vi förlorade 1 av fyra men hade superkul ändå! 
 
idag som sagt så är det jobb på schemat, gruvsamt men samtidigt så himla skönt att komma tillbaka till mina stora och små vänner. stänger idag och sen kommer isa hit och jag ska tvätta och vi ska äta middag och spela lite spel. robin har jobbig vecka och jobbar till sju så längtar tills på torsdag då vi slutar samma tid och kan mysa och umgås med varandra.
 
paketet där uppe fick jag av robin i torsdags, han hade köpt ett halsband från harry potter. blev så överlycklig, så nu ska jag hitta någonstans jag kan sätta upp det så jag kan titta på det ofta. 
men nu måste jag borsta tänderna och åka på jobbet. 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback