hemska måndag

2016-08-29 22:28:31 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
ännu en vecka har gått och nu sitter jag här i soffan igen. förra veckan sprang bara iväg och det gick bättre än förväntat att sova ensam! i torsdags åkte jag hem till mina föräldrar då pappa fyllde år och var där nästan hela kvällen, var även upp till isa och spelade lite yatzy. sen kom äntligen robin!! kramades, åkte och handlade lite sen åkte vi hem och jag fick äntligen lägga mig och hålla om honom istället för en kudde. 
 
sen kom fredagen och jag hade stängning, vi fick tårta som en förälder hade gjort för att fira lena som fyllde 60 år samma dag som mig! sen lördag och gymkhana! först åt vi middag på bashiras med robins pappa och familj sen drog vi och några på gymkhana, alltså det är så jävla mäktigt! i had a blast! 
 
sen söndag och jag åkte och åt med isa och soffe, sen gick vi runt och jag små handlade upp min lön typ. åkte sen och köpte nya dusch hyllor då våran andra gick sönder, en födelsedagspresent till robin och sen for jag hem och grov städade. städade mest för att robin satt och spelade så ville störa så mycket jag bara kunde. 
 
har varit ett svin mot robin den här helgen typ, varit arg och otrevlig för minsta lilla. tror att det är mitt egna lilla sätt att hantera att han ska vara borta så länge, speciellt när jag inte vet om det är 10,12 eller 14 dagar. så idag var det ännu en ångestfylld måndag. vaknade av att robin väckte mig för att säga hejdå och jag total bröt ihop på en gång, ville verkligen inte att han skulle åka så höll som fast han ett tag innan han sa att jag skulle följa med till dörren och säga hej då där istället. fortsatte och grät och fick nästan panik för jag insåg att vad jag än gör så kommer han ändå åka bort. 
 
han gick och jag fortsatte och grät kanske en halvtimme till efter han gått men bet ihop och gjorde mig iordning och åkte till mina små vänner som alltid gör mig på bra humör. stängde idag och sen kom soffe till mig, vi åt middag tillsammans och bara pratade. är så glad att jag har den kvinnan i mitt liv, även fast jag åtskilliga gånger velat haft ihjäl henne och slagit ihjäl henne så är hon ändå min närmaste. 
 
nu ska jag kolla på idol sen ska jag göra mig iordning för sängen
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback