butterflies

2016-08-22 23:52:18 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


ligger just nu i soffan, tittar på tv, har tänt ljus i hela lägenheten & pratar i telefon med robin.
har inte träffat honom på ca 12 timmar men ändå känns det som det gått flera dagar. jag är chokad hur beroende man kan bli av en person, hur starka känslor man kan få till någon.  jag är så kär, det är jag verkligen. känner mig lyckligt lottad att ha robin i mitt liv. lycklig att vakna upp bredvid honom, att få lägga mig bredvid honom på kvällarna. jag trodde verkligen inte att jag någonsin skulle kunna känna såhär, jag visste inte ens att det fanns sånna känslor som jag känner för honom. trodde aldrig att jag skulle känna mig så trygg av någon männsika. att just nu bara ha honom i telefonen, höra hans andetag får mig att bli lugn och känner att jag kan slappna av.
 
tack robin. 
tack för att du är min, tack för att du får mig att känna mig trygg, tack för att du hjälper mig genom allt det dåliga, tack för att du orkar med mig, tack för att du ställer upp, tack för att du alltid försöker få mig att känna mig vacker, tack för att du alltid finns där för mig, tack för att du fortfarande ger mig fjärilar i magen & tack robin, för att du älskar mig. 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback