tisdag

2015-10-20 19:16:09 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
hej alla fans.
här sitter jag, tittar på greys och har nyss varit ute och gått med isa. det luktade koskit överallt, så nu känns det som alla kläder och mitt hår luktar kobajs. sitter även med lindad handled (för er som är intresserad hehe) då den har fuckat upp sig, när jag vrider den eller vickar på den så gör det ont. måste vara en överansträning eller något sånt! den här veckan är näst sista veckan på mitt vik på dagiset. känns lite konstigt att inte åka dit varje dag sen nu när jag varit där sen början på september. 
 
ska klicka hem lite grejer idag som jag suktar efter, suktar även efter ett par skor så kanske ska unna mig det med. mamma kom precis in och sa att hela mitt rum luktar kobajs, så jag har fått det bekräftat nu. jag luktar.
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback