sen sist

2015-10-29 21:52:09 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
efter nästan en vecka så kommer bilderna här! 
paketet från brallis innehöll en real techniques expert face brush, en primer från nyx, en beautyblender, en rengörning till den, en ögonskuggspallet och en fix spray från makeup revolution! fick även ett paket från jfr där jag köpte en blotterazzi och en rough borste från real techniques!
måste bara säga att blotterazzin är det bästa köpet någonsin! jag blir alltid så himla glansig i ansiktet och den här är som en gåva från gud till mig! bara trycka lite på det glansiga så försvinner det direkt istället för att kleta på en massa puder! rekomenderar den starkt alltså.
 
ja men sen förra veckan, efter jag slutade jobbet så drog jag ner på stan med robin, sofie och isa. gjorde en synundersökning som kunde gått bättre haha! så nu är det bara att leta efter glasögon, jag som tycker att jag ser ut som agda 83 i glasögon men men, bara att vänja sig. sen gick vi runt lite, köpte två basic t-shirts som jag tyckte var riktigt fina. sen åkte isa occh jag skulle testa en jacka på stadium. när jag testade den så gick något larm när jag skulle ta på mig den. blev så himla rädd när det började tjuta haha och hon som jobbade där fick inte av det på en gång, öronen bara pep efteråt. 
 
sen kom isa tillbaka med en hel arme, det var hon, hennes mamma, hennes små bröder, saga, maja & macke. vi gick runt för att hitta någonstans att äta, vi tänkte äta på vezzo men där var vi tvugna att vänta i typ 40 minuter för att få ett bord så vi gick till tre rum istället. 
 
i lördags så åkte jag, robin, sofie & alex till hammarstrand på middag. vid sju tiden åkte vi tillbaka till stan och upp till isa & macke för att dricka lite och ha de trevligt. vi spelade beer pong och badade badtunna. va så mysigt att bara va typ haha.
 
sen i söndags åkte robin och sen dess har jag väl mest bara jobbat och tränat typ, dansade igår. fick en hel del gjort så de va skönt!
imorgon har jag lång dag igen, ingen aning vad jag ska göra men på lördag så ska jag till erika och vi ska äta middag tillsammans och bara vara. ska bli så otroligt roligt att träffa henne igen. 
men nu lite greys. 
 
 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback