jag älskar bakisångest

2015-10-11 17:40:54 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
fredags kvällen var sjukt rolig, vi satt hos ida tills elva tiden ungefär sen åkte vi till oscars. det var väl sådär, jag gillar inte att gå på krogen så värst men det ska alltid hända småsaker där och sen blir det bara drygt, nej. nästa gång skippar jag krogen. 
efter oscars så går jag och isa ner på subway, träffade en riktigt dryg och otrevlig jävel i kön där. förstår inte varför man ska vara otrevlig? usch för såna människor. men sen åkte vi hem och isa sov hos mig. hade en liten sleepover.
 
vaknade vid åtta på morgonen men värsta ångesten, fyfan jag låg och vred och vände på mig i en och en halv timma. somnade tillslut om sen vaknade jag kvart i tre typ. mera ångest för att klockan va så mycket haha. jag och isa klev upp, gjorde frukost, tittade på idol och myste i min säng. efter ett tag så skjutsade jag hem henne. 
sen hade mamma och pappa lite vänner här då dom satt och drack och spelade musik. själv satt jag och fingersticka (ja det är sant), mätte idag och jag har fingerstickat 42 meter. alltså, ett av garnnystanen var 190 meter långt så jag vill inte ens veta hur mycket garn det är allt som allt.
 
vid halv tre så ringde mamma och ville att jag skulle hämta dom, plockade upp dom, skjutsa hem deras kompis till brunflo och var inte hemma förän vid kvart över tre. la mig och tittade på greys och somnade tillslut.
idag har jag bara legat i sängen och tittat på greys. ska snart ut och gå, tror isa ska med också.
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback