det här med blogg

2015-10-07 21:07:49 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


ska de va något de? 
nu var det mer än ett år sedan jag skrev något här sist och fortfarande så har jag besökare varje dag?
rätt skoj, kul att några fortfarande kikar in här. 
 
ja vad har hänt sen sist? 
jag har lyckats tagit körkortet (woop woop), förra året. fredag den 13. känns viktigt att mänskligheten vet exakt vilket datum. jag har hunnit fyllt 20 och till och med 21, åldersnojan bara springer mot mig och jag hinner inte med när livet börjar gå så fort. jag har fortfarande inget jobb, springer runt och är timvikare på olika förskolor. dock kan det vara det bästa jobbet någonsin så jag känner att jag faktiskt inte ska klaga att jag inte har något fast. jag har varit på bröllopsfest, jag har dansat, ja lite sånt där man gör i livet. 
 
och vad händer just nu i mitt liv är en bra fråga, jobbar nu lite grann. ja.. det är väl det, jobbar äter och sover. går ut och går med isa, tittar om alla greys säsonger och väntar på den nya som börjar om två veckor (!!) sjukt taggad. 
ja snart börjar ph så jag antar att jag ska städa ihop lite på rummet så man kan gå här och sen kanske göra mig en kopp te och mysa framför ph. 
 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback