810

2015-10-08 17:15:09 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
tbt, 
 
hej alla fans, som rosa hade sagt. har nyligen kommit hem från jobbet och sitter nu och kikar på greys. blev inte mycket städning igår eftersom jag tappar fokus på sånt som är tråkigt på två sekunder ungefär. men en kopp te och ph blev det iallafall, skrattade så mycket åt att adrian blev svinarg haha! Sen pratade jag med robin i telefon innan han skulle sova då han är borta och jobbar. 
 
imorse vaknade jag klockan fem som jag gjort de fyra senaste mornarna, jag fattar inte varför just klockan fem varje morgon? det börjar bli rätt irritersamt iallafall när jag vaknar i panik och tror att jag försovit mig. men imorgon är det äntligen helg, den här veckan har gått så fort att jag knappt hängt med.
 
mina helg planer är ännu oklara, ska försöka boka en tid hos optikern i helgen eller till veckan iallafall, gruvar mig för jag vill inte ha glasögon. jag tycker att jag ser så konstig ut i sånna. men det är väl ett pris jag måste ta om jag vill se ordentligt. nu ska pallra mig ut och gå en sväng innan de blir för mörkt och kallt. 
 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback