1410

2015-10-14 19:19:24 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 jag och emma 2011 isch
 
 
idag är det onsdag och det betyder att halva jobbveckan är över och det absolut viktigaste är att robin kommer hem imorgon! yeey me, han har varit borta sen förra måndagen på jobb i umeå så äntligen imorgon ska jag få pussa lite på honom!
 
idag har jag jobbat, kom hem vid fyra tiden och sen har jag bar suttit vid youtube typ, väntar på att isa ska komma hem för vi har börjat träna (hur jävla sick?). vi började i måndags och idag är det på't igen bara, mage och armar idag. jag har sån sjuk träningsvärk sen i måndags, mina lår, min rumpa men värst är nog insidan på låren som svider. behöver hjälpa mig själv ner på toa för träningsvärken är så jävlig haha.
 
var även upp till min mormor och morfar och lånade en spegel av mormor, ska lämna tillbaka den så fort jag fått min lön och köpt en egen. men det är inte precis så att den behövs där uppe. hon har nog inget emot att jag lånar den ändå. ska städa mitt rum också (igen), jag är helt hopplös på att hålla rummet rent, eller ja golvet rent. jag har fullt med kläder överallt bara för att jag är för lat för att lägga tillbaka kläderna som jag inte vill använda utan lägger dom på golvet istället.
 
ska fortsätta med youtube nu sen ska jag kolla på greys som börjar idag(!!!!), fast det krockar ju med big brother och jag har inte hunnit ikapp med säsongerna. är på sista avsnittet från säsong åtta när dom är med i flygkraschen (för er greys fan så förstår ni vad jag menar) men vet inte om jag pallar se det igen. alla bara dör och det är så tragiskt. är så arg att dom dödade sloan och lexie så det finns inte.
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback