1092

2015-11-03 21:47:26 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..





hallå hallå, här sitter jag och sorterar en massa papper som ska in i olika pärmar medan jag tittar på vänner. det är så himla mycket papper så jag visste inte vart jag skulle börja.

igår var jag på stan och letade efter glasögon, hittade fyra par så tog jag bilder för att kunna jämnföra dom senare. sen ser jag att två av dom ser helt förjävliga ut, jag kunde inte se de när jag testade dom men sen såg jag verkligen hur konstig jag såg ut i dom, förstår inte alls vad jag tänkte med. 
men har iallafall bestämt mig nu för ett par så dom är beställda och ska fixas. men jag är fortfarande velig för jag vill verkligen inte ha glasögon, kommer nog aldrig vänja mig. nope, never never. 

btw, what a norrsken ute! hela himlen är grön här hemma hos mig! 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback