well hello

2014-01-06 22:21:58 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
 
 
Men hej igen, det var ett tag sen.
Jaha då var det ett nytt år igen då, min nyårs afton började hos adina, vi satt och chill drack sen åkte vi till wiktoria & alexandra och där va även diana. Vi satt där, snackade lite, drack lite sen drog vi vidare till jacob. Hela kvällen sen är lite blurrig, va på g3 iallafall, min lapp til jackan försvann vid stängning. Hittade sen min jacka i rökrutan efter 40 minuter, jahapp tack. 
 
Sen sist har jag typ varit ute, några gånger, inte jobbat ett skit, gjort av med pengar, blivit cp hes, fått tillbaka rösten & nu har jag blivit sjuk. Ska inte klaga så mycket faktiskt ända sega är väl att jag blivit sjuk nu i början av året annars är det faktiskt riktigt nice. 
 
Har träffat många nya människor som ändå inte är äckliga individer utan riktigt sköna människor! WOHO
 
Ska även börja dansa nu igen!
Det ska bli sjukt jävla roligt, längtar. Så ska jag börja träna inte för att det är något nyårslöfte eller liknande, utan för att kunna komma nånstans i dansen och sluta ha såna jävla spaggetiarmar haha. 
 
Annars då?
Jo mitt rum är stökigt och jag orkar inte göra något åt det, borde söka jobb och fixa körkortsteorin.
Borde måla naglarna, borde byta sängkläder, 
 
Borde ta fingrarna ur röven och städa, måla naglarna & byta sängkläder.
 
Men nu ph!
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback