hoppas du är nöjd sanna

2014-01-08 00:54:31 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
 
 
Fyfan, hur suttit och kämpat med denna jävla körkortsteori hur länge som helst nu känns det som. Orkar inte ens kolla på svaren längre, bara trycker in något. Men det är bara att kämpa så jag får mitt jävla körkort nångång! 
 
Igår var jag riktigt duktig, städa mitt rum, möblerade om, dammtorka och målade naglarna. Fick lite gjort iallafall. Idag så vaknade jag vid fyra typ, duschade och åt sen kom marius och hämta mig och vi åkte till Martin. Satt där till åtta, snacka skit, bråkade med marius (han hade fått spö om jag inte varit sjuk), sen så åkte jag till Adina. 
 
Satt där bara en skvätt, pratade, anmälde oss till dansen och kollade barntenderutbildningar. Sen åkte jag hem, tittade på ph och äntligen är min älskade samir tillbaka, och att ak är tillbaka är också underbart. Helt besatt... 
 
Ska ta en stunds paus från teorin, dra igång någon film kanske även fast jag inte kan titta på film själv. Haha blir så rastlös.. Men nej, hörs!
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback