Grattis min fina Emma

2014-01-10 15:34:06 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
Idag fyller min kära vän Emma 19 år. Kommer ihåg förra året när vi skulle fira henne, det var sleepover sen riskettan sen drog jag och felix och köpte en fisk till henne. (Hon blev inte så glad över den hehe)
 
Så ikväll ska hon firas, jag kommer sitta i ett rum fullt av fulla människor medans ja själv kommer vara nykter. Det har blivit så mycket drickande för mig på sista tiden så tänkte att jag kan faktiskt vara nykter. Råd har jag inte heller så det sög ju också. 
 
Igår fick jag hem mina underbara air force 1, jag svävar på moln och drömmer mig bort när jag har på mig dom. Nu väntar jag bara på min air max så är jag nog nöjd sen. Fast skulle vilja ha en ny jacka, nya högtalare. åh önsketänkande. 
 
Men nu måste jag hoppa in i duschen och sen göra mig iordning för att åka till stan.
Woho, hörs senare.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback