-*

2014-01-16 23:44:43 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
 
Well hello there!
Imorse vaknade jag av att mamma kom in i mitt rum och sa att jag hade fått ett paket, jag försöker ta mig upp men det tog två timmar innan jag orkade kliva upp ur sängen haha. I paket som kom så låg mina nya lurar! Nu känner jag mig hel igen, mina förra försvann (hur har jag ingen aning) så var bara tvungen att skaffa mig nya. Ska även sätta stenar på dessa, kanske fler än på dom gamla!
 
Efter jag vaknat till och gjort mig iordning åkte jag och pratade med martin medans jag väntade på att åka och dansa. Tillslut så blev det ingen dans ändå så jag åkte hem. 
Så nu sitter jag här. I mitt stökiga rum. Mitt tomma rum. Utan julpynt eller gran. Utan gardiner. 
Haha ja, det känns tomt i hela huset när allt pynt är borta. 
 
Imorgon är det fredag, det lutar mot utgång men jag har inte bestämt mig än. Finns inte så mycket annat att göra här eftersom alla är så tråkiga. Eller är det bara jag som har för mycket energi och bra fantasi!
 
Nu ska jag väl försöka städa upp lite här och sen försöka sova om det är möjligt. Klockan ringer halv åtta imorgon, åh herregud.. 
 
xoxo,

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback