P.Y.T

2014-02-18 01:41:59 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hallå där!
Ligger just nu i min säng, är dödstrött och dödskall. Så sjukt nedfrusen så det finns inte, är kall och fryser hela tiden. Tror jag snart frusit i en månad i sträck. 

Idag har jag umgåtts med Angelica & Isabelle, mycket trevligt. Har bland annat suttit i en lastbil, jag satt och drömde mig bort att jag var på väg till Sveg (❤️). Efter det så åkte vi till Martiiin sen blev jag kvar där, pratade lite sen höll jag på somna och efter ett tag mötte jag upp Felicks. Vi hämtade upp Emma och sedan Sofie. Åkte runt lite, droppade Sofie, hämtade Thaien, gled runt, träffade plåtis och oliver, åkte till stan, droppade Emma, drog på donken och sen åkte jag hem. 

Imorgon så ska jag kolla om danslokalen i torvalla är ledig annars så hänger jag med Felicks hela kvällen imorgon. 

Men nu ska jag försöka sova, helt omöjligt. Får se om jag somnar lika sent som igår eller om jag ska hinna få lite sömn iallafall. 

xoxo



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback