now twerk like miley cyrus

2014-02-16 23:09:31 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


instagram @nikitafilen
 
 
Nu har det gått en månad igen, and I'm back on track!
Så vad har hänt den senaste månaden i mitt liv? Inte ett jävla skit.
Jag har börjat dansa igen, redan missat tre träningar, jag har varit ut en gång typ, jag slutade röka men lyckades börja igen, jag har börjat planera mitt liv, jag har målat mina naglar (typ 15 gånger), jag har pluggat teori.
Ja inte så intressant men någonting är det. 
 
Ska snart på min första tävling som kommer vara i Sundsvall, ska bli så skönt att få åka på tävlng nu igen med Adina, med Sanna, med Dawes. Ska även beställla tyg till en ny dräkt, har redan bestämt hur den ska se ut och förhoppningsvis så blir den top notch. 
 
Ja men annars då Nikita?
Jo tackar som frågar, ja annars så mår jag hyfsat bra. Är gladare än någonsin och är så otroligt pepp på att få göra något med mitt liv. Ska söka jobb och körkortet är inte alls långt borta känns det som. 
 
OCH MIN UNDERBARA VÄN FELICKS ÄR ÄNTLIGEN HEMMA, så nu kommer han inte ha mycket fritid för den här veckan så kommer han få vara med mig vare sig han vill eller ej. Jag bryr mig inte hehe. 
 
Så för nu, Adjö

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback