i adore you

2014-02-24 02:21:14 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


men må ha
 
 
 hej hallå!
ja sist jag skrev så var jag och tess & hämtade nellie, skulle senare på träning osv.
träningen gick bra tills i slutet då jag och adina lyckas slå våra händer på varandra i fullfart. Det blev en hög smäll ocg adina blev blå direkt och vi båda tappade känseln i handen. Efter träningen så var jag lite svullen och kunde inte röra handen. På torsdagen så kunde jag inte använda den mycket alls, lindade den osv, va fet emo för jag inte kunde ta i på dansen. 
 
Blev sen gladare, haft en mycket trevlig helg men kan fortfarande inte använda högerhanden. Så att skriva detta inlägg är mycket jobbigt med en hand. Ska kolla upp vad det är för fel imorgon. Det kan inte vara något brutet eller någon spricka. Om det är så så har jag verkligen inte tid med det för har tävling den 8 mars i sundsvall! Det ska för övrigt bli sjukt jävla roligt.
 
Kom mycket försent till träningen idag också för vi fått veta fel tid, så efter träningen drog vi hem till adina. Gjorde middag och efter ett tag gled jag hem. Sen dess har jag legat och titta på greys.
 
det ska jag nog fortsätta med också.
adjö

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback