tittar tillbaka

2013-10-07 03:35:29 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Grattis morfar på 80 års dagen!
 
Ligger sömnlös som de flesta nätterna. Lyssnar på fronda, fonky fresh, danish och sånt där gammalt.Sitter och små ler och tänker tillbaka hur det var den tiden då jag lyssnade på dom här låtarna förut. Åh vilka hemska, roliga, sorgsna och underbara tider det var. 
 
Eftersom det inte går och sova och pll inte börjar förän 22 oktober så valde jag att titta om alla pll avsnitt, tänker på alla saker som bevisar vem A är. Jag vet vem det är nu, eller ja till en del, men kan inte avslöja något ifall någon som läser inte sett det än! Tänker inte spoila något hehe. 
 
Imorgon ska jag upp tidigt för att åka till min stuga i hamborg. Jag har inte varit där sen jag var där med Hanna 2007. Helt sinnes egentligen. Ska fira morfar som fyller 80 år. Alltså kan inte förstå att han blir så gammal, han ser inte ut som det, eller ja haha vad vet jag. 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback