BLÄ PÅ MÄNNISKOR

2013-10-28 23:35:50 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


 
finaste bebis
 
Gud vad jag bara vill åka bort ett tag.
Rensa tankarna, ha tid för mig själv, lära mig att tänka på mig själv. 
Alla i den här stan är så torra, aldrig någon som är fantasifull nog att göra något. Sitter och ska kolla utlandsresor för jag känner att det skulle vara skönt att åka iväg ett tag. Dock är jag luspank men eftersom jag nu har börjat jobba (weho, vuxen) så kommer jag dra in lite stålar. Är ledig imorgon och på onsdag så jag ska tillbringa min tid hos min fina vän tess. Titta på pretty little liars, ravenswood och snacka en massa skit. Känner att jag behöver det.
 
För nu är det mest mina natt tankar som spökar för mig, varför blir man typ deprimerad på natten? Haha. Ne känner att mitt liv är påväg utförs. Känner att jag behöver lite hjälp faktiskt. Får bara hoppas på att jag klarar det själv. 
 
Har tänkt att när jag skriver här är mest när jag är arg eller ledsen. För jag känner att när jag skriver, då kan ingen säga emot, tala om för mig vad jag ska göra eller låtsas bry sig. Jag springer runt och skrattar som vanligt. Men det är egentligen sjukt vilka mörka hemligheter man har. Tänk efter själv. 
Något annat som är sjuk är hur envis en människa kan vara. Jag känner många som är som jag. Som bara sitter tyst även fast man har så mycket att berätta. Som man egentligen borde bearbeta. 
Jag är rädd för människor. 
 
Blir lite små arg märker jag när det inte finns något att göra, får helt enkelt städa rummet. 
Tills vidare,
xoxo

Kommentarer

i miss you, eivor

2013-11-02 08:54:30

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback