work work work

2013-11-09 02:53:50 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


härlig bild rån alanya i mars
 
 
Gud så stressigt jag haft det idag!
Jag vaknade kvart i ett och fick springa och duscha, steka bacon (♥), sminka mig och klä på mig för att springa till bussen sen som gick kvart över 1. Skulle som sagt till stan för att hjälpa tess med en skoluppgift, när jag väl kommer in så ska tess åka hem. Då har den pussyn blivit sjuk, hade kunnat chilla minst två timmar extra eftersom jag inte började förän fyra. 
 
Åkte till jobbet tidigare, gick runt och gav ut reklam i två timmar. Tur att jag är så snabb så jag hann gå en bra bit!  Efter det så träffade jag Emma, min kära lilla Emma. Stog och pratade med henne och hennes kompis sen gick jag och jobbade igen. Slutade runt nio, mötte upp sofia, åkte hem till mig, tittade på r.i.p.d, hyfsad film. Sofia drog väl vd halv ett och nu sitter jag här, i min säng. Tittar på julkalendern ronny & julia från -00.
 
Imorgon börjar jag halv sex, hoppas på att sluta tidigt. Vill fan åka på forum alltså..
Tills vidare
xoxo

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback