Vuxenpoäng

2013-11-20 16:20:16 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


En mysig bild på Adina mig och Elina från 2010

Fick skjuts in till arbetsförmedlingen, när jag väl kom in så är det folk överallt. Tänkte direkt att alla dom skulle också in och få hjälp att skriva cv, sen rör sig massa folk och då ser jag en ryggsäck jag känner väl igen. Då är det Miriam från klassen, satt mig ner fort för att inte va så ensam! Då visade det sig att vi skulle på samma möte, woho! Det var bara jag Miriam och en till kille där så det var sjukt skönt! Hatar stora grupper, genomgången var iallafall sjukt jävla dryg. Fattade ingenting som vanligt, sen gick jag och Miriam upp på stan. Mötte Adina gick runt på affärer sen drog Miriam. Vi mötte upp Elina sen åkte vi hem. 

Nu ska vi dra in lite vuxenpoäng och laga mat, sen dansa, sen svänga förbi Elina och titta på hennes valp! 
Xoxo

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback