vi är så nära nu att vi inte ens ser det

2013-11-15 01:04:56 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


en bild från -09
 
Idag är jag faktiskt stolt över mig själv att jag inte sovit något på dagen. Klev upp halv ett och åkte sen in till stan och hjälpte tess med hennes skoluppgift. Sen har jag bara varit hemma, förlorat mot mamma på kort, varit sur, drömt mig bort bland kläder, saker och resor på internet. Åh ni ska bara veta hur underbar min drömvärld är. Helt to die for, allt är så mixat! Känner som jag får mig själv att låta som jag vore lite schizo.. 
 
Ska snart försöka sova, tänkte först testa mig fram och göra en ny bloggdesign eftersom denna är kaos.
Tills vidare!
xoxo

Kommentarer

tycker din blogg är jätte bra! kolla gärna in på min! :)

2013-11-16 23:05:53

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback