tårögd

2013-11-09 02:59:00 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


 
Min kära Emma.
Hon är så himla otrolig på olika sätt.
Otroligt efterbliven, otroligt snäll, otroligt förstående, otroligt gullig, otroligt jävla envis.
När jag träffade henne idag så fick jag sånt glädjerus, log hela jobbkvällen, ler fortfarande. 
Emma bad mig gå in på hennes blogg, åhfy så tårögd jag blev. 
 
 
 
-
Alltså jag blev så otroligt glad över att se detta och även förstår jag nu egentligen hur mycket vi gjort tillsammans. Så många gånger vi har rymt, smsat varandra och frågat vem som ska gå först. Suttit och druckit cola i timmar i fiket och skitit i allt. Dom få gångerna vi verkligen har jobbat så har vi verkligen fått till något. 
Jag är riktigt glad att jag hittad en tjej jag kunde umgås med i klassen. 
& tack Emma att du gjorde mina tre av fyra år på gymnasiet magiska.
 

Kommentarer

nu ska vi få till flertal år utanför skolan. jag saknar dig så himla mycket så när har du tid att träffas? jag kan när som helst!!

Svar: När som helst typ!!!!!

2013-11-10 13:58:05

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback