Tack alla fina

2013-11-19 18:02:16 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..





Det verkar som en del av er ändå börja så en uppfattning hur det är att leva med diabetes vilket jag tycker är viktigt. Så jag är väldigt tacksam för den stöttning jag fått och att ni ens läser hur det är, så det tackar jag för! 

Annars så fick jag bara en och en halv timme inatt, somnade vid åtta imorse och fick hoppa upp halv tio. Äta frukost och göra mig iordning för att åka på diabetes möte. Det gick som det gick haha, börjar bli en standard om vad som sägs där! Sen åkte jag till Adina, pratade och umgicks. Vid tre däckade jag, dreglade tydligen ner Adinas kudde,  skrynklig i hela ansiktet från kudden. Ja lite små härligt. Sen busade vi runt och Adina lyckades köra in sitt finger i min näsa så jag började blöds, det gjorde helt otroligt sjukt ont. Man är ju så jävla känslig vid näsan. 

Snart lär jag och Adina dra och dansa en skvätt sen ska jag fan sova.
Xoxo

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback