snabbt inlägg

2013-11-11 04:58:02 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


 
 
 
 
Skriver lite snabbt för jag är helt sopslut.
Sov nästan hela dagen idag, somnade om efter middagen och vaknade av att felicks och viktor står i mitt rum. Felicks väckte mig hyfsat snällt men blev ändå rädd för jag förstog inte att det var han haha. Sen drog vi till maxi, köpte julmust, kommer bli en standard nu hehe. Va ute och gled, fick nästan soppatorsk. Efter ett tag droppa vi viktor och åkte till adam där han, pontus och robin var. Tittade på dumma mig 2, jag somnade två gånger. Som sagt sopslut! Sen var vi ute och levde riktigt volvo liv, sladda och lekte DK.
 
Sen där vid två åkte vi hem, halva vägen hem till mig får felciks soppatorsk haha. Alltså det var så roligt fast felicks tyckte dock inte att det var lika kul. Efter en halvtimme kom adam och räddade oss, ty bro. 
Nu måste jag få sova, ska ta vaccin imorgon vid tolv så vill hinna få någon sömn!
xoxo
 

Kommentarer
Anonym

lugnt Bror

2013-11-19 06:05:26

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback