#nosleep

2013-11-05 23:31:05 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
 
åh herregud.
Blev ingen sömn för mig inatt, gick bara inte att sova. Så åkte in till stan och träffade Tess och hängde med henne på hennes skola. Dom skulle gå runt och fota för bf dagen, skrattade lite när jag insåg att de skulle fota med en ipad haha.. Efter lunch då slutade tess, vi gick runt lite på stan och bestämde oss sen att gå till gamla fältarbetsgruppen. När vi var mindre var vi där varje dag, det var nästan som en trygghet att kunna gå dit. Kändes som en familj nästan. Vi fikade lite pratade med Peter, gu så jag saknat den gubben. 
 
Efter vi varit där ett tag så gick vi runt och kollade på massa affärer. Fyfan vad jag vill få min lön säger jag bara. Finns så mycket jag vill köpa! Det första jag ska köpa är tyg iallafall! Har fått några idéer om hur min nyårsklänning kan se ut. Helt sjukt, jag. I klänning. 
 
När jag kom hem så försökte jag hålla mig vaken så gott jag kunde, men min säng var så otroligt skön. Somnade en liten skvätt tills pappa sa att de var mat. Åt och sen somnade jag till typ nio. Hade tydligen pratat med felicks i telefon, så jävla sopslut så kommer inte ihåg det haha! Felicks har även köpt bil, haha så jävla roligt. Felicks och Viktor kom iallafall och hämtade mig, vi åkte på maxi, mötte upp philip, åkte till donken sen skjutsa dom hem mig. Ska försöka sova för jag har tandläkar tid imorgon, om jag somnar eller om jag tar mig upp. Måste fan dit, ska laga hål och det är sista tiden jag får innan det börja kosta för mig. Jag får jätte lätt hål för jag ligger högt i blodsockret, det blir som en sockersyra i salivet som fräter på tänderna. Dags att börja sköta sig haha!
 
Annars så har min friend Adina åkt till thailand, smått avundsjuk. Fy va häftigt att åka dit, nya miljöer. Blir mindre avundsjuk när jag vet att flygresan är på ett dygn. Hon ska köpa shoes till mig där, happy.
 
Nu ska jag fortsätta titta på cosby show och försöka sova.
xoxo

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback