#mörkrädd

2013-11-17 17:26:14 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


bild från 50 dagars
 
Alltså tröttaste jag.
Igår efter jobbet så mötte jag upp peter och martin, var ute och åkte en skvätt i stormen. Efter ett tag så drar martin och ska köra några och jag och peter hämtar en arbetskamrat (fy så vuxet det lät) till honom. Till slut så hamnar vi i aspås på någon liten hemma fest. Det blev öl och singstar, haha något trevligt! 
 
När jag väl kommer hem så är det ingen ström här. Jag som är så sjukt mörkrädd får alltså tända typ tio ljus i mitt rum, dra igång datorn och sätta på en film. Klarar inte av att sova när det är tyst eller för mörkt. Men sova fick jag inte göra. Utan först var jag för rädd för att somna sen så fick jag sveriges värsta mensverk. Så jag har sovit till och från sen 7 imorse till fyra typ.. 
 
Idag skulle jag egentligen åka till emma i trångan men tar mig tyvärr inte dit så det får vi ta en annan dag.
Imorgon kommer adina hem! WOHO, har saknat henne så jävla mycket haha! Tänker typ bosätta mig där nu.
 
Men nu kallar mat, så. 
Later.
xoxo

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback