#nosleep

2013-11-24 06:11:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
Såhär känner jag just nu, nätterna är fan inte min grej alltså. Igår somnade jag åtta på morgonen, det var helt omöjligt att få någon ro. Vaknade upp på extremt fel sida som jag skrev igår. När jag kommer på jobbet var jag mer otaggad än någonsin, efter ett tag kom det en ny tjej vid namn Sabine. Hon har gjort dom här två dagarna mycket enklare, känns inte lika ensamt nu när hon är där så slipper jag vara med Fredrik och Viktor själv haha! Skönt att inte vara lonely girl! 
 
Efter jag slutade igår mötte jag upp felicks och var med han i typ 30 min innan han skulle börja jobba, sen tog jag bussen till oliwia! Vi bestämde oss för att gå till stan, vi hann inte längre än till torvalla centrum sen fick vi skjuts! For hem till Rickard där han, Mona och Pelle var, efter ett tag så gick vi därifrån. Vid halv två fick vi skjuts till Oliwia sen körde jag hem. 
 
Idag på jobbet så gick tiden ändå hyfsat fort, efter jobbet gick jag och Sabine i världens storm (typ) till stan sen åkte jag till Adina. Satt och hängde med henne och Oliwia sen åkte jag hem vid tolv. Sedan dess har jag försökt att sova, är så jävla trött så det finns inte. Ligger och tittar på flinta nu som går på fyra, blev så lycklig när de gick igång. Bästa programmet. 
 
Nu ska jag försöka titta klart på flinta och verkligen försöka sova igen. 
xoxo

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback