jaha då är jag här igen

2013-11-04 02:01:06 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
Hallå där!
Halloween helgen har varit sjuk, fredagen är svart och lördagen är lite små blurrig för mig. Kan även bero på att jag har så dåligt minne i vanliga fall också hehe. Nej men jobbade både fredag och lördag och skynda mig till förfesten, ja att dricka så fort som jag gjorde på fredag var dock en ganska stor tabbe.. Man lär sig alltid något nytt! Kommer ihåg kanske 5/6 saker från fredagen! helt sjukt faktiskt, aldrig haft sånna här minnesluckor i mitt 19 åriga liv!
 
På lördagen kanske jag tog det lite för lugnt, vart litte lullig sen så vart jag nästan så perfekt. Inte svin full men känner ändå av ruset typ. Lyckades tappa bort alla vänner, var så ensam inne på marité ett tag. Lyckades tappa bort lappen till jackan också, haha så typsikt mig.. 
 
När jag kommer hem efter jag har varit ute brukar jag alltid slänga mig i soffan. Igår så var jag på väg, är på väg att bara droppa allt och luta mig bakåt. Då helt plötsligt ser jag att det är någon som ligger där? Haha då är det en vän till oss från norge som skulle spendera några nätter här. Fyfan tänk om jag hade typ slängt mig bak och landat med mitt ass i hans ansikte haha.. Enligt honom hade det inte varit så farligt, han hade varit med om värre haha!
 
Idag så hoppade jag upp ur sängen och städade rummet fort för att emma skulle komma. Så idag har jag lekt frisör, klippt och färgat hennes hår! Det var trevligt att få umgås lite med henne eftersom vi inte träffas så ofta. Sen efter emma dragit så åkte jag ut med felicks och hängde en skvätt, (haha ordet skvätt♥) var ute ett tag och nu sitter jag här. I min säng & har tråkigt som varje natt. Tess skickade en bild där det stog
"lonely people are always up in the middle of the night."

Haha ja det gjorde inte så jag kände mig mindre ensam iallafall. Imorgon ska jag möta upp Tess för hon är ledig, ta igen lite tid och sen bara njuta av att jag inte jobbar förän på torsdag!
 
VILL ÄVEN GRATTA DANCEHALLS SHOWCREW SOM KOM PÅ ANDRA PLATS PÅ STREETSTAR!
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback