jag vet hur du ser ut i inga kläder

2013-11-12 16:54:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


WEHO! Vaknade vid halv två idag, kändes riktigt skönt att inte sova bort hela dagen! Ska bara hålla mig vaken nu också. Skulle städa rummet inatt, ja jag städade inte klart som vanligt så måste göra det idag iallafall. Ikväll tänkte jag kolla vad felicks gör, om han har tid och hänga osv. Annars blir det väl total makeover på rummet.
 
Min kära vän Adina är ju i Thailand, hon har skickat typ 20 snaps på när det åskar och spöregnar. Tydligen tror hon att hon ska dö, då har jag tjingat på hennes saker hehe. Hon ska köpa dessa free runs till mig!!! 
 
Så det tackar jag hemskt mycket för! Skulle köpt sånna här för längesen men eftersom hela min familj är efterblivna så har ingen av oss ett kort som går att handla från internet med.. Så finally ska jag få dessa godingar! Gick på typ 300 :- det är fan ingenting ju! Så jag är hyfsat happy, så kanske sjukgymnasten blir glad på mig att jag använder bra skor hehe. 
 
Nu ska jag städa lite sen måla naglarna, 
xoxo
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback