inget kan stoppa oss

2013-11-14 00:59:37 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


åh studenten.i
 
Haha alltså jag är helt otrolig. 
Skulle till ög och träffa tess, vaknade vid två av att mamma kom in i mitt rum och sa att dom skulle åka. Dom skulle åka på nya ica, jag flög upp och ville följa med. I kläderna jag sovit i, utan smink och håret hängandes i någon form av en boll på huvudet hoppade jag in i bilen. När vi kommer dit så är det fullt med folk (ja det var väl ganska uppenbart), trångt och jävligt. Men gud vilken mysig och stor affär. Bästa va nog att man fick två 1,5 liters julmust för 19 kronor hehe. 
 
När vi väl ska åka hem så står jag utanför bilen och röker. Ja men då kör min pappa iväg. Jaha? Då trodde han att jag redan satt i bilen, ty. Kommer iallafall hem. Äter middag sen somnar jag och vaknar tio. Fy vad jag gör jag med mig själv haha, måste få in någon riktig dygnsrytm. 
 
Imorgon funderar jag på att vakna lite tidigare och åka in till stan och hjälpa tess med en skoluppgift, sen höra av mig till Liv och kolla om hon vill ses en skvätt! Nu ska jag fortsätta städa och måla naglarna. Gör aldrig klart något haha.. Kanske plugga lite teori på det också.
xoxo

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback