I hope you find it

2013-11-18 13:19:54 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
 
Godmorgon!
Somnade i soffan inatt, orkade verkligen inte lyfta mig och gå till sängen. Om ett tag ska jag börja göra mig iordning och åka till adina, ska bara låta henne käka först. Själv är jag så fattig så jag inte ens har råd att andas typ, tur att jag får lön om en vecka! WOHO, min första riktiga jobblön. Känns magiskt hehe.
 
Förtillfället så sitter jag på weheartit och tjänar in en massa likes, har fått 252 följare på tre dagar så jag klagar inte. Älskar alla bilder där, fy tänk om jag kunde redigera och fota som vissa gör alltså. Även fast jag gick media i tre och ett halft år så kan jag ingenting, känns lovande. 
 
Annars så är jag döds trött och skulle kunna sova minst 6 timmar till men har inget val än att hålla mig vaken för att ha ens en chans att få en normal dygnsrytm. Segaste nu är bara att jag har blivit små sjuk, blir så sjukt trött och häning då. Jag blir typ aldrig sjuk och när jag väl blir det, ja. Då är det helt sjukt va sjuk jag blir. 
 
Nej kanske en kort powernap och sen torvalla!
Låter bra det.
xoxo

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback